Mijn VvE

Als eigenaar kunt u direct inloggen op mijnvve. U komt dan in het digitale VvE-dossier van uw VvE terecht. Hier vindt u onder meer de reglementen, de vergaderstukken, notulen en financiƫle gegevens van de VvE. Ook treft u hier uw persoonlijke VvE-bijdrage, betalingen en correspondentie aan.

U heeft hiervoor uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Deze kunt u terugvinden in de welkomstbrief en in de uitnodigingsbrief voor de ledenvergadering van uw VvE. Mocht u deze niet bij de hand hebben dan kunt u uw gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw aanvragen via mijnvve (mits uw e-mailadres bij ons bekend is).

Reparatieverzoeken en storingen
Niet-spoedeisende reparatieverzoeken, schademeldingen en storingen kunt u melden via mijnvve.

Spoedeisende meldingen
Voor spoedeisende reparatieverzoeken, schademeldingen of vragen over storingen kunt u bellen naar 033 - 260 00 15.

Wijziging van uw gegevens
Eventuele wijzigingen of aanvullingen van uw gegevens (telefoonnummer, e-mailadres, bankrekeningnummer) kunt u zelf doorgeven via mijnvve (klik op "mijn gegevens" bovenaan de webpagina). U kunt eventueel ook uw wachtwoord wijzigen. Beschikt u niet over uw gebruikersnaam en wachtwoord? Geef dan uw e-mailadres door via info@terdegevvebeheer.nl. Nadat wij uw e-mailadres hebben verwerkt, kunt u direct gebruik maken van mijnvve.